Thursday 27 December 2012

Alhamdulillah..tamat Sudah.

STICKY POST SAMPAI BULAN 6!

couple ring | Tumblr
Hai hai! Alhamdulillah. Tamatlah sudah segmen Husna dan partner Husna yang berlangsung selama 3 hari, iaitu 'Segmen 3 Hari : Kenali Kawan Baik By Syazlia Dan Husna'. Walaupun segmen ni just berlangsung selama 3 hari je, tapi bilangan penyertaan agak memuaskan. Hampir 80 orang telah mengambil bahagian dalam segmen kali ini. Ini adalah first segmen kami. First try la katakan. Hehe.

Jutaan terima kasih kepada semua peserta yang telah mengambil bahagian ye. InsyaAllah senarai pemenang akan diumumkan dalam jangka masa yang terdekat. Lepas ni nak kena baca satu persatu entri para peserta. Nak cari 3 entri paling terbaik, terbest and terkebabom la! Hehe. Eh eh..top referral kat blog Husna dah ada. Nak tahu? Tunggu la ye.

Ehem! Husna dapat tahu ada orang yang tak patuhi syarat yang ditetapkan. Bukan sorang je tau, ramai jugak yang dapat dikesan tak mematuhi syarat. Ok. Husna tak kisah kalau tak follow blog Husna dan tak like fanpage Husna. Husna tak kisah. Tapi kalau korang tak follow blog partner Husna dan blog sponsor, tak like fanpage sponsor, dan tak klik iklan sponsor yang kami berikan tu, memang lah tak dapat dimaafkan. Bagi yang tak ada twitter tu, and tak dapat nak follow twitter sponsor, it's ok. Dimaafkan. Dan jugak kepada yang ada masalah nak follow blog sponsor yang tak ada widget follower, pun dimaafkan jugak. 

Ingat tau. Segmen ni Husna tak sponsor. Para sponsor tu lah yang nak kasi hadiah kat korang nanti. Kalau para sponsor tak halalkan hadiah yang diberikan kat para pemenang, tak halal la maknenye rezeki yang pemenang dapat tu. Kalau pemenang semua ikut syarat, ok lah hadiah tu kan. Tapi kalau yang tak ikut syarat menang? Husna tak tanggung. Huhu.

Jadi kepada sesiapa yang tak follow Syazlia dan sponsor, tak like fanpage sponsor, dan tak klik iklan yang sponsor berikan...silalah berbuat demikian secepatnya sebelum hadiah diedarkan.

Dan Husna ada satu berita gembira nak disampaikan. Husna akan adakan GiveAway Husna sendiri dalam bulan 5 atau bulan 6 tahun 2013 nanti. Haha. Awal gila Husna fikir kan? Ye lah. Masa tu kan cuti sekolah. Dan kemungkinan Husna masa tu dapat cuti sem 2 bulan. Jadi bolehlah Husna duduk goyang kaki sambil melancarkan giveaway Husna sendiri. Tajuk giveaway tu adalah 'GiveAway : Saya Nak Jeans Dari Husna'. Haha. Ada sesiapa yang minat seluar jeans? Nantikan giveaway tersebut pada tahun depan ye.

Ada sesiapa yang nak jadi sponsor? Boleh...
  • skirt.
  • tudung.
  • dress.
  • accessories.
  • kasut.
Tu je lah kot. Kalau tak de orang nak sponsor..Husna akan bagi jeans, topup RM10, RM5 dan RM3 sahaja. Dan mungkin ada accessories atau flat shoes sebagai hadiah tambahan. Itu pun kalau tak ada orang nak sponsor. Kalau ada ramai nak sponsor, Husna just bagi jeans aje! Hahaha. *jahat.

Oh ye. Giveaway ni akan berlangsung selama 1 BULAN. Sekian terima kasih. Penat membebel.

*UPDATED. Kepada yang nak jadi sponsor, sila contact Husna di fanpage fb Husna. Lupe nak kasi tahu.

Husnaalyas

SUKA? TINGGALKAN KOMEN. HUSNA AKAN KOMEN POST KORANG BALIK. :)

12 orang baek hati:

sn.hn said...

Kak Husna, thanks buat segmen ni. Hope akak pilih entry saya :)

Ƞurul Ƨyafiqah said...

Alhamdulillah :D Selesai sudah. Hikhik :3

Husnalyas said...

P E D O T : sama-sama. insyaAllah. :D

Syafiqah : Alhamdulillah. penat x hilang lagi nih. haha :D

SYASYA @ SYAHIRA NADIA said...

syasya dah ikut syarat..
jujur tau.. :)

Unknown said...

thanks Husna.. fiq secara jujur puas hati dgn GA yang husna and partner anjurkan.. terkejut gak fiq bila follower makin ramai.. thanks... :)

Bella Sahidi said...

Nak jadi sponsor topup ! ;)))

Unknown said...

agak-2nya sape la yang bertuah erk? huhu. kalau boleh sis, fyza nak tahu awal siapa yang bertuah sebab 1 hb ni fyza dah kena balik asrama :( *paling x suke!* walaupun last year...

Husnalyas said...

Syasya : bagus2 kalau dh ikut sume syarat. gud luck :D

Cikgu Fikri : hehe. thanks sbb b'puas hati dengan segmen kami. same-same. :D

Bella Sahidi : Inform kat fanpage fb deh :)

Fazy Fyza : haha. Husna pn x tau lagi sape yg b'tuah tu. InsyaAllah. Sbr tau. Sbb susah jgk nak pilih pemenang ni. :)

NadyaBubble said...

Pilih pemenang elok-elok :)

✖BossKucing✖ said...

thanks ya. .klu dh dpt pemenang. .inform kta ye. . :)

Nurul Alia Syuhada said...

Alhamdulillah . Tahniah ya kak Husna sebab ramai peserta walaupun alia tak sempat join . Alia dah lama tak online tu yang tak tahu akak ada buat segmen . hee ^^ Apa2 pun good luck ya kak :)

Ekkem said...

wow, good luck managing your own giveaway, im looking forward to it :D

 

All Right Reserved | Copyright 2013 © Husna Alias. Designed by Izyanyancinnamon